Hledat
Filters
Zavřít

Reklamace / vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud nejste spokojení s vaším zbožím, prosíme vyplňte následující žádost o vrácení, výměnu, nebo reklamaci a my uděláme vše pro to, abychom ji co nejrychleji a nejlépe vyřídili. 

 

1. Po přihlášení se kliknutím na váš email dostanete k vašemu účtu

 

2. Zde zvolte kategorii objednávky

3. U konkrétní objednávky možnost vrátit výrobek/ky

 

4. Následně vyplňte požadavek a odešlete

Pokud žádáte o vrácení peněz a při placení objednávky jste využili online platbu kartou, prosíme do poznámky uvést číslo účtu, na který Vám peníze poté zašleme. Při požadavku na reklamaci přiložte prosím fotografii. Pokud nárok na reklamaci bude uznán, rádi vám vrátíme také peníze za poštovné. Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě jej nepřevezmeme.

Pokud se zbožím nebudete spokojeni, zašlete nám jej, nebo přineste na adresu: Brána ke zdraví s.r.o., Orlí 17, 602 00 Brno

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na eshop@branakezdravi.cz